søndag 21. september 2014

Loftstue #3: Sofakrok

Ettersom huset vårt består av to fulle etasjer, har vi ikke loft. Allikevel har vi av en eller annen grunn begynt å omtale stua oppe som loftstue. Og en god vane er vond å vende, så nystua oppe blir nok fremdeles omtalt som loftstue på bloggen. 



Jeg er ingen typisk loppejente og er derfor sjelden på loppemarked. De gangene jeg tar en tur er det også sjelden jeg finner noe, men da jeg var med mamma sist kuppet jeg dette bordet. Jeg beiset det i samme farge som skjenken bak sofaen og mannen kuttet beina, og vips så hadde vi et bord som passet til nystua. 


Ikke bare ble det for trangt for sofaen mellom soveromsdøra og ytterveggen, det ble også litt for stor avstand til tven. Dermed valgte vi å plassere sofaen midt i rommet. Foreløbig er vi kjempefornøyde med det.



Jeg hadde også forestilt meg at loftstua skulle bli skikkelig gjennomført black and white, men jeg måtte til slutt innse at jeg er altfor glad i de blågrønne tonene og brunt treverk. Til tross for at det ikke ble helt svart-hvitt, så er i det minste stua et koselig sted å være. 

Fin søndag til deg som titter innom!

- Gina

1 kommentar:

  1. For en stor stue!! :) Så digg å ha slik god plass. :) Bordet ble jo kjempelekkert og passer perfekt inn.
    Ønsker deg en fin ny uke!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.