onsdag 3. september 2014

September

Jepp, nå viser kalenderen at det er blitt høst. 
Høstfølelsen har ikke kommet helt enda - vi har nemlig hatt noen flotte, varme dager på østlandet den siste uken. Jeg elsker sommeren, men nå kjenner jeg at jeg har begynt å glede meg til ordentlig høstvær. Både solskinnsdager hvor lufta er frisk og skarp, og mørke regnværsdager hvor man bare kan kose seg inne. 


Vi ønsket høsten velkommen med sjokoladekake og kaffe.


Og dere, vi er i full gang med å innrede stua oppe. 
Jeg gleder meg til å ta den i bruk når jeg blir jaktenke igjen.

- Gina

2 kommentarer:

  1. Er så enig med deg! :) Nydelig bilde som alltid Gina! :)
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Vakkert bilde! Ja takk til flotte haustdagar både ute og inne :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.