lørdag 19. mai 2012

Bilde

Denne uken fant jeg endelig ut hva jeg skulle bruke rammen jeg malte hvit i vinter.
Jeg fant fylte den med dekor- og gavepapir og limte på to bilder av meg og min kjære.
Jeg hadde også noen bokstaver til overs, som jeg skrev "Smile" på det nederste bildet med.


Kanskje på tide å fjerne dynetøflene nå når det går mot sommer, og bytte dem ut med noe annet?
Jeg tror nok det. Men de får stå der foreløbig til jeg finner noe annet å fylle kassen med.

Ettersom det nye bildet har tatt plassen til lysestaken jeg lakkerte om i vinter ble det også noen forandringer på skjenken.



Ønsker alle en riktig fin lørdag.



1 kommentar:

  1. Hei hei!

    Det ser ut som de er utsolgt nå, men det ligger et nytt parti i bestilling :) Det på bildet er det største, men det kommer i både small, medium og large. Det er ingen bekreftet dato ennå, så det er litt vanskelig å si akkurat når de kommer, men til sommeren en gang!

    Hilsen
    Stine, Living

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.