onsdag 2. mai 2012

Kremmerhusfavoritt

Nå ønsker damene bak Kremmerhusbloggen at vi skal vise fram våre Kremmerhusfavoritter.
Jeg hiver meg selvsagt på utfordringen. Og dette var jammen meg en utfordring, for jeg elsker jo alt jeg handler der... Og jeg kan jo virkelig ikke vise alle mine favoritter.


Valget falt til slutt på dette bildet. Her er det nemlig tre av mine favoritter; den gammeldagse kassen, strikkapotta og skiltet med oppskriften på "Syndefullt gode kjeks".
Kassen kan brukes både som hylle og som oppbevaringskasse. For tiden fungerer den som ei hylle hos oss, men jeg tenker den blir et fint serveringsfat på årets 17.mai lunsj. Strikkepotta kan brukes både som telyslykt, vase og til oppbevaring. Oppskriften på kjeksene er bare helt supre.
Jeg liker når jeg kan bruke tingene jeg kjøper til ulike ting :)


Jeg tror nok at jeg må gå til innkjøp av en stor kasse også - de er jo bare helt supre.

Dersom dere vil se flere av mine Kremmerhusfavoritter har jeg linket til noen under her.

♥ Ekronpute og lysfatfavoritter kan du finne HER.
♥ Lammeskinns- og uglepute kan du finne HER.
♥ Kaffe-, te-, og sukkerkrukker kan du se HER.
♥ Min elskbare notatbok kan du se HER.

Har du en Kremmerhusfavoritt?


2 kommentarer:

  1. Hei, så fine ting!
    Fant deg nettopp, og legger meg til som følger her hos deg :) Gleder meg til å se mer til deg!
    Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har en fin give away gående nå om du vil delta? ;)
    Ha en fin onsdag videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Nydelige favoritter :)

    Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
    klemklem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.