tirsdag 13. mars 2012

Urørt ble til rørt

For tiden befinner jeg meg dypt nedi pensumbøker og oppgaveskriving.
Ettersom jeg sitter hjemme og skriver syns jeg at jeg burde være flink til å utnytte tiden til å skrive. Oppgaven ligger og murrer i bakhodet og gir meg dårlig samvittighet hvis jeg ikke arbeider.
Den dårlige samvittigheten sniker seg innpå dersom jeg tar en times siesta og ferierer i bloggverdenen, eller driver med morsomme sysler som interiør, fotografering og hobbysaker.  

Jeg må allikevel etterlate meg noen spor som et tegn på at jeg fremdeles er her.
Jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger på "Urørt"-innlegget at jeg blir helt rørt.
Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger - jeg setter så stor pris på det.
Jeg har også fått mange nye følgere, og vil gjerne ønske dere velkommen - håper dere vil trives inne hos meg og i min verden.


Et lite glimt fra helgen.
Mens stormen og regnet herjer ute, er blomster blitt et must inne.
Vi var også på bryllupsmesse og fikk med oss nydelige lyserosa servietter og et kubbelys.
Vi hentet selvsagt med oss masse inspirasjon, som førte til noen enkle forandringer i forhold til bordpynting og bordekking. Nå begynner det meste å komme på plass til den store dagen.


Ønsker alle en riktig fin tirsdag.


2 kommentarer:

  1. Vanskelig det der, men oppgaveskriving og å holde seg unna blogglandia.. :P Sliter litt med det jeg også :P

    Gøy å få inspirasjon da :)

    SvarSlett
  2. Haha, prokastinering på høyt nivå her også! Det er aldri så skinnende rent her i huset som når jeg skal lese pensum eller skrive på eksamen... :) Men det må da være lov med et lite avbrekk, eller hva? Nydelig blomster, jeg hadde litt for stor vase til mine tulipaner, så jeg måtte kompensere med litt bjørkeskudd. Ble ikke så verst i grunn, det heller :) Det blir forresten spennende å følge bryllupsfremgangen :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.