onsdag 14. mars 2012

Glede

Det skal ikke så mye til for å glede meg.
Og de som kjenner meg godt vet akkurat hvordan de skal få det til.
I går kom enda en pakke fra USA - en forsinket bursdagsgave og påskegave.
Bare det å få pakke (eller brev) i seg selv er jo en glede for meg. Tenk at noen har tenkt på meg, og tatt seg bryderiet ved å sende meg en gave : )

Denne gangen hadde min gode venninne ikke bare tatt seg bryderiet med å sende meg en liten oppmerksomhet. Hun hadde laget en hel hobbyeske til meg.
Venninnen min er også veldig glad i holde på med hobbyting, så jeg hadde nesten ikke hjerte til å pakke opp alle gavene hun hadde sendt meg en gang. Se bare her;

I pakken befant det seg mange supersøte gaver som hun hadde pakket inn hver for seg.
Etiketter, stemplet innpakningspapir og en liten hilsen befant seg på nesten alle gavene.


Te med personlige lapper var å finne, sammen med denne Pukkateen.
Jeg fikk også silikonform som man kan lage påskemuffins i, sammen med herlige pasteller til å pynte dem med.

Dekorpapir, bånd, klistremerker, stempler og lys var også å finne.


Et lite kvistehjerte forelsket jeg meg i med en gang.

Det blir skrivefri i dag.
Jeg føler et sterkt behov for å "hobbylere" litt.
Hjernen trenger å jobbe litt med kreativiteten nå som jeg har fått så mye fint.

Jeg blir så glad for å ha så gode venninner som vet å sette pris på meg.
Heldige meg.




1 kommentar:

  1. Wow, for en fantastisk forundringspakke - snill venninne :-) Det betyr jo sikkert at du er en veldig god venninne selv også da ;D En hobbypakke med mye spennende er vel noe av det beste man kan få sånn pakkemessig, ja :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.