lørdag 17. mars 2012

Vårlig "shining"

I dag har vi virkelig tatt våropprydding i alle skuffer og skap som inneholder klær og sko.
Det er så deilig å få ryddet og organisert litt inni skapene til våren.
Vi har en tendens til å dytte alt inni skapene hvor det er plass.

Som dere helt sikkert har fått med dere, har jeg også begynt å rydde fram våren i stua.

Jeg har jo til min store overraskelse fått dilla på lyserosa, så lysfatet har fått noen rosa innslag.

Jeg har plantet en løkblomst (husker selvsagt ikke hva den heter) i en lyserosa kopp.
Kvistehjertet jeg fikk av min kjære venninne har jeg knyttet rundt strikkapotta.
Telysholderen i porselen fra Kremmerhuset som jeg har lagt min elsk på, og er for øyeblikket plassert her, sammen med et sølvhjerte, kongler, og et rosa duftlys.


I kveld skal vi bare kose oss og være fornøyde med oss selv (det ble nemlig noen bæreposer med klær og sko som gikk i søpla - jeg tar nemlig vare på alt. Det kan jo hende det kan brukes til litt skogsarbeid eller malingsarbeid....). Jeg får se hvilke sprell jeg finner på i morgen, men jeg kjenner jeg må være litt kreativ :)


Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld.




3 kommentarer:

  1. så kult å ha blomst i slike kopper!Takk for krative tips i bloggen din;)
    Nå er det over og ut med store caffe latte og inn med påskeliljert i stedet,hihi
    klem karin

    SvarSlett
  2. Kjempefint :)

    ha en flott helg videre!

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.