fredag 5. oktober 2012

God helg

Nok en fin høstdag er over og vi har vært mye ute på jobben i dag. 
 Jeg deler noen bilder fra balkongen i dag ettersom det begynner å bli litt høst der ute også.


 Kvister er hentet og lerkegreinene fra i fjor er på plass.
Lyngen er et must utover høsten - jeg må huske å kjøpe mer.


 Det er viktig å freshe opp litt der ute selv om vi ikke bruker balkongen så mye utover høst/vinteren.
Som dere kanskje ser så har vi et stort vindu fra stuen som går ut mot balkongen, og da syns jeg det er stas å ha det hyggelig der ute også. Det er sååå koselig å sitte inne og se på de levende lysene ute på balkongen nå som det begynner å bli mørkt om kveldene.



Kvistene har jeg puttet i et norgesglass som jeg har kledd med matpapir og en blondesløyfe, slik som vi hadde i bryllupet vårt.



Jeg ser frem til litt alenetid i helgen og til mandag. På mandag kommer nemlig min kjære bror og mamma på besøk. Nå skal jeg slenge meg på sofen med beina høyt, levende lys, popcorn og gullrekka på tv.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.