onsdag 10. oktober 2012

Kaffekrok

Endelig har jeg somlet meg til å gjøre noe med kaffekroken på kjøkkenet.
Kaffemaskinen er så stor og rund og vanskelig å få den til å passe inn i resten av interiøret.


En av de flettede dekkebrikkene, tre- og porselensfjøla er flyttet ut av skuffer og skap.

Jeg har også gjort et forsøk på å friske opp selve maskinen ved å lime dekorpapir på vannbeholderen, haha. Til tross for at det ikke er lik lillafarge på alt, var det lilla som ble fargetemaet denne gangen.

 Den søte sølvkrukken i glass huser kaffekapsler - de er jo ikke alltid like fine å se på.  


Nå er det lunsjtid hos oss, håper dere får en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

  1. Jeg har også den kaffemaskinen og syns det samme som deg!
    Men det ble veldig fint hos deg :) har du smakt Chai Tea Latte kapslene?? YUM:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.