mandag 22. oktober 2012

Bryllupsbilder

Forrige helg var endelig takkekortene og bildene fra bryllupet ferdige i produksjon og klare til henting. Ettersom vi i går brukte store deler av dagen til å skrive på takkekortene tenkte jeg det passet bra med et bryllupsbildeinnlegg i dag. 

Det er klart at vi må ha noen bryllupsbilder framme - det var jo en sånn fantastisk dag!

Denne telyslykten passet jo perfekt sammen med et av bildene og kortet vi fikk i bryllupet.


Vi satte også tre små bilder på denne skjenken.
Ny skjenk og nytt speil står høøøyt på ønskelisten, men det får nok vente til huset er innflytningsklart...

Bokstavene kjøpte vi da vi var på ferie i Stockholm i fjor.


Nå må jeg komme meg avgårde nedover til byen dersom jeg skal rekke noen ærend før jobb.
Ønsker deg en finfin ukesstart.





1 kommentar:

  1. Bryllupsbildene må vises frem ja. Nydelige bilder du viser og koselig blogg.
    La meg til som følger.

    Fin kveld ønskes deg.
    Tonje Merethe

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.