lørdag 6. oktober 2012

Trestige


Denne trestigen har bodd hos oss en liten stund nå. Ettersom det ble til at den erstattet lampa som stod der valgte vi å henge en lyslenke rundt den, og en liten leselampe slik at vi fikk noe lys i stuekorken. Jeg har lenge savnet ordentlig leselys i sofakroken ettersom det er her jeg som regel sitter og koser meg med bladene og bøkene mine. Nå som det begynner å bli mørke høstkvelder er det et must med lampe her. Stigen er jo også genial å henge pledd på!
Nå er det store spørsmålet om vi skal ha trekassen under eller ikke. Jeg greier nemlig ikke helt å bestemme meg for det, eller hvordan kassen eventuelt skal styles.
Hva syns dere?
Med eller uten?
Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

5 kommentarer:

  1. Flott stige :)
    Jeg tok nettopp min drivved stige inn fra verandaen. Puttet den på soverommet og nå henger sengeteppet på den.
    Synes stigen passet inn der hvor du har satt den nå :)

    SvarSlett
  2. Lekkert! Jeg har stiger i interiøret også:) Syns det er kjempe flott:)

    Del gjerne dine tips på bloggen min,i min utfordring " Vis meg dine beste interiørtips".

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så stilig :)
    Synes det var kult med kassen under jeg!

    Ha en fortsatt fin søndag Gina :)

    SvarSlett
  4. Hvor får man tak i sånne type stiger?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi kjøpte vår på Kid Interiør, men jeg har sett dem på bla. Bohus også :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.