torsdag 24. november 2011

Adventsforberedelser

Nå går det mot advent - og det er bare noen få dager igjen til det første lyset skal tennes.
Og jeg har fremdeles ikke fått adventstaken helt på plass slik jeg ønsker å ha den.
Jeg mangler noen flotte naturelementer, og jeg må si at det ikke frister å ta en tur i skogen i dag for å se hva jeg finner. Her sprutregner det, og i natt varm det storm. Det minner fremdeles ikke så mye om adventstida spør du meg.

Jeg får også besøk av noen venninner på søndag, og vi skal ha juleverksted med julemusikk og pepperkaker. Så jeg må vel forsøke å få pynte litt til advent innen den tid. Adventstjerna må iallfall opp. Ellers så får jeg vente med resten av pyntingen til 1. desember. Det er liksom regelen her i huset - jeg må pynte til jul tidlig dersom vi skal få oppleve julefølelsen i leiligheten. Vi reiser jo hjem i julen.

Fremdeles står ting litt på halv stang her hjemme, jeg har så mange idèer på en gang, og nå ligger disse idèene halvferdige strødd ut overalt. Jeg gleder meg til å bli ferdig, slik at jeg kan vise dere.

Jeg hentet forresten den nye glasspanelovnen igår - kjempelekker :D
Avgjørelsen er tatt, og den henges opp på veggen i neste uke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.