søndag 6. november 2011

Helgebesøk

I helgen fikk vi besøk av gode venner fra hjemtraktene - det var skikkelig koselig :)
Vi lagde elgbiff av ytrefilet med herlig tilbehør, og koste oss med vin og godteri til langt på natt.

 Aasmund og Bjørg hadde med seg kjempefine blomster til oss - de passet jo perfekt inn i høstinteriøret hos oss nå :)

 På en lørdagskveld er det lov å kose seg litt ekstra med godteri når man før besøk. Hurra for non-stop :D Det var jammen lenge siden jeg hadde smakt på det, non-stop er undervurdert. Man blir rett og slett aldri for gammel for de herlige små sjokoladebitene. Jeg syns de røde og grønne definitivt er best - hvilken er din favoritt?

I dag hadde vi brød i fryseren, og det ble dekket opp til fint bord også i dag morges :) Jeg elsker helgene!

Nå skal jeg fortsette på prosjektene min - huff jeg angrer nesten allerede på at jeg begynte. Jeg har jo ikke tålmodighet til å vente til malingen tørker... Og nå står jo alt på halv stang er :/ Men det blir jo fint til slutt får jeg håpe.
Wish me good luck :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.