onsdag 29. august 2012

Putekrig?

Jeg tror iallfall det snart blir det her i huset. Nå har jeg nemlig - og jeg siterer mannen -  "dratt enda flere puter i hus". Jeg har nemlig ikke kun hatt koppedilla i sommer, men også putedilla. Og jeg har faktisk fremdeles ikke turt å si til mannen at det står noen helt nydelige grønne putetrekk ganske høyt opp på ønskelisten om dagen...
 
Jeg har lenge lagt min elsk på de runde fløyelsputene fra Kremmerhuset, og i høst kom de jo i nye herlige farger også. Jeg måtte bare ha noen ekstra (sånn i tilfelle, vet dere).

Putene i sofaen og sengen blir jo byttet ut i takt med årstidene, så det er jo greit med noen ekstra mener nå jeg, haha. Så nå har jeg endt opp med fem runde fløyelsputer og  hel haug med ekstra putetrekk i løpet av sommeren.
 
 
Planen for akkurat disse putene er allerede klar. Jeg gleder meg til å drive med litt puteommøblering utover høsten. Jeg må bare få fraktet oppover Ludvig-ullpleddet vi fikk i bryllupsgave først, og vente til det blir litt mørkere ute om kvelden - men det er ingen tvil. Høsten kommer snikende, sakte men sikkert.
 

 
 
 

5 kommentarer:

  1. Hehe. Kjenner meg igjen her! Kan aldri få nok puter vel ;)

    SvarSlett
  2. TI HI :))
    JA puter må vi ha masse puter :))
    nydelige puter du har her jeg har en sånn rosa:))
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  3. Eli, jeg får ikke til å kommentere på bloggen din på grunn av at ordbekreftelsen har hengt seg opp :/

    SvarSlett
  4. Det er klart du må ha flere puter! ;D Hva er det med menn som ikke skjønner dette? hi-hi..
    Disse putene er jo nydelige da.
    Liker det jeg ser her veldig godt, henger meg på og følger deg videre. Nå skal jeg lese mer ;D
    P.s. så det oliventreet du hadde kjøpt på KH, og det må jo være noe for meg..som har to kunstige, og ingen ekte planter fra før, holder ikke liv i noe ;D

    SvarSlett
  5. Jeg blir med på putekrig!! Har også endel puter - men det er jo de man bytter
    Ut for å forandre litt i Interiøret :-)
    Liker veldig godt bloggen din og legger meg tom som følger hos deg :-)
    Vil se mer her inne!
    Nå er det fredag og helg - god helg og klem :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.