søndag 12. august 2012

Grillaften

I morgen vender vi snuta nordover igjen, og jeg har virkelig forsøkt å nyte hagen fullt ut den siste dagen. Det ble ingen hagefest, men vi fant ut at vi skulle grille allikevel.

Solen har skint hele dagen, og jeg har klødd i fingrene etter å klippe plenen (som har blitt feriens dille for min del, og en lettelse for bror da dette  vanligvis er hans jobb, haha). Jeg ringte mamma og fikk beskjed om at plenen ikke skal klippes på søndager, så nå håper jeg på finvær også i morgen, tihi.

Legg merke til de søte stjernene i bunnen av glassene jeg fant i mammas skap.

God gammeldags kullgrill skal til om sommeren.  

Jeg elsker den - mannen hater den, haha.
Jeg syns nemlig det er veldig sjarmerende med en søt liten grill, mens mannen helst vil ha en stor og avansert gassgrill.



Veldig enkel borddekking i dag til veldig enkel middag.
Ingenting er som en god gammeldags pølse i brød :)
Ferie er nemlig ferie.


Det er ikke til å legge skjul på at jeg ser frem til å komme hjem til normale rutiner i forhold til mat og trening, men vi har det jammen ikke så verst hos "a mor" heller. 




1 kommentar:

  1. Så herlige sommerbilder :)
    Kulegrill er best!

    må bare beklage at jeg er litt dårlig på kommentering om dagen, men jeg har hatt litt og drive med, samt at når sola endelig titter fram er det kjekt å være ute.

    Fabelaktig ukesstart til deg! Jeg begynner uka med jobbfri til og med tirsdag, så her skal det nyyytes :)
    - Maia

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.