torsdag 9. august 2012

Skafferiet

Helt siden jeg tok ferie har jeg hatt lyst å ta en tur til Skafferiet på Helgøya.
Jeg har rett og slett bare ventet på finværet. I går ble været brukbart nok til å ta turen ut dit, og vi koste oss med en herlig lunsj blant herlig interiør og godt lesestoff i Skafferiets egen kokebok.


Dette var virkelig et koselig sted på idylliske Helgøya.


Legg merke til det herlige serviset vi fikk servert lunsjen på.


Det var vaser med markblomster på hvert eneste bord.



Jeg kommer til å lage noen innlegg fra bryllupet hvor jeg viser detaljer og borddekking.
Foreløbig venter jeg på å få de siste bildene.





3 kommentarer:

  1. Det så nydelig ut! :) Har veldig lyst til å ta en tur dit sjøl, håper å få til det snart :)

    SvarSlett
  2. Så idyllisk og fint : )) bildene dine var så fredlige og sommerlige : )

    godt med slike turer!

    ha en fin torsdag : ) Klem.

    SvarSlett
  3. ...og du, gratulerer med bryllupet :D så koselig!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.