onsdag 15. august 2012

Finalist

Wæææ!
Jeg er så heldig å bli valgt ut som en av ti finalister i Kids sommerkonkurranse.
Ikke nok med at jeg er blitt valgt ut til finalist, men TO av bildene mine er blitt valgt ut av juryen.

Kid har nemlig hatt gående en konkurranse i sommer hvor man skulle vise sin "Kid sommer". Jeg sendte inn tre bidrag, og to av dem har altså havnet blant bidragene som juryen valgte ut.
Konkurransen har foregått ved at man har sendt inn så mange bilder/bidrag man ønsker, så har en jury valgt ut ti av bildene som nå ligger ute til avstemming på bloggen til Kid.

De bildene jeg deltok med og som nå er blitt valgt ut er disse:


Bilde nummer 5, som er tatt fra kjøkkenkroken vår. Her har jeg tatt en kurv fra Kid, som jeg har brukt som alternativ blomsterpotte.

Og bilde nummer 6, som er tatt fra balkongen en vakker solskinnsdag.
Pleddet, serviettene og den store lyslykten er fra Kid.
Kid har vært nødt til å forminske bildene noe, og jeg ser at lyslykten har forsvunnet fra bildet de har brukt på sin blogg.


Vinneren av konkurransen får et gavekort på 5000,-, mens det også er premine til 2. og 3. plassen.
Jeg hadde blitt kjempeglad hvis akkurat du har lyst til å stemme på mine bidrag.
Du kan stemme ved å gå inn HER

Alle som stemmer er også med i en ekstratrekning hvor du kan vinne en sommerpakke fra Kid. Det trekkes fem ekstrapremier. Du kan stemme helt frem til 30.august, og du kan stemme så mange ganger du vil.


Jeg gleder meg til å følge med på konkurransen videre - det må jo sies at et gavorkort hos Kid hadde kommet godt med nå framover. Vi er nemlig i gang med husbyggingsprosjektet våres. Det er en del søknader som gjenstår før vi kan begynne byggeprosessen, men hvis alt går etter planen så skal vi være innflytningsklare i løpet av neste år allerede, tihi :D






4 kommentarer:

  1. Hei. Jeg var usikker på om jeg skulle stemme på bilde nr fem eller seks og nå ser jeg begge var fra deg. Det ble til at jeg stemte på nr fem og litt lenger ned i bloggen til kid fant jeg link til bloggen din . Og slik fant jeg hit :) koselig blogg, jeg er nå din nye følger.

    SvarSlett
  2. Stemt på det nydelige rosa bildet du har tatt :)
    Skal stemme så mange ganger det er mulig, dersom det er mulig å stemme hver dag :)
    Lykke til i konkurransen!!

    SvarSlett
  3. Grattis! Jeg har stemt på bilde nummer fem ;-)

    hilsen Silje : ))


    (dumt de ikke lenker til bloggene, forresten?)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det, damer :)
    Silje, jeg syns også det var dumt at de ikke har linket til bloggerne, for det var jo noen bilder ejg ble veldig nysgjerrig på ;)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.