søndag 25. november 2012

Søndagsglimt

I helgen har det for min del bare vært familiekos. Ingenting er som en skikkelig avslappende helg sammen med familien. Pizza- og sofakos, "Grey'sing" (ja, jeg jukser), ligge i gammelsenga med et lass juleinspirasjon og sist men ikke minst fylte bror og jeg opp koppene med te og kakao, fylte høytalerne med julemusikk og bakte årets første pepperkaker før resten av huset våknet. 

Jeg lar bildene tale for helgens familiekos.
Her kommer et lite bildedryss.













Nå er det leggetid slik at jeg får lade opp til en ny uke som innebærer både julegaveshopping, julevask og pynting. Bildene er fremdeles veldig skurrete og kornete da jeg laster dem opp - beklager det. 

3 kommentarer:

  1. HEI GINA:)
    SÅ HERLIG HELG SÅNN SKAL DET VÆRE!
    KOSELIGE BILDER
    FIN MANDAG TIL DEG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så koselig med et hjemmebesøk hos familien din. Pepperkakebaking og kakao med din bror hørtes herlig ut. Ingenting er som søskenfellesskap og søskenglede. :-)

    SvarSlett
  3. Så mange koooselige bilder! :)
    Gleder meg til å begynne på pepperkakebakingen. Familiekos!

    Trivelig at du tok turen innom meg. Det setter jeg pris på. :)

    Ha en fin onsdagskveld. Klem :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.