mandag 5. november 2012

Kos

Er det noe jeg kan så er det å kose meg. Heldigvis er det ikke mye som skal til for å skape den rette kosestemningen for min del - det kan være små som store ting.

En kopp te (og selvsagt en finfin kopp å drikke den av). Sjokolade. Store, gode og varme pledd. En god bok. Levende lys. Magasiner til å bli inspirert av. Dunputer. Pysj (helst flanell). Joggebukse. Gode venner. Peiskos. Familiesammenkomster. Pinnekjøtt. Invitere til vennelag. Juleforberedelser. Bake. 
Og listen kan fortsette i det uendelige. Jeg vet heldigvis å kose meg både alene og sammen med andre - det blir det ekstra mye kos av :)

Dette bildet blir mitt andre bidrag i Nibs novemberutfordring med temaet "kos".


Dagen blir sååå mye bedre med en god kopp te og noen ruter med sjokolade.

Pledd, saueskinn og tøfler er et must.

Søte detaljer som et lite sitat på telappen gjør det ekstra koselig og sette seg ned.
"This cup of tea makes everything all right"
- noen ganger stemme det utrolig godt med virkeligheten.


Her planlegges det kjøkken og julegaver.
God mandag til dere alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Telys, store skinn, varme ullpledd, og gode sokker. En deilig kopp te og litt sjokolade. Kjempekos! :-)

    Har du laget te-etikettene selv eller kan du anbefale denne teen med finfine teposer?

    SvarSlett
  2. Dette var virkelig koselig! Elsker alle detaljene :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.