torsdag 29. november 2012

Min ønskeliste

Dagene flyr avgårde og jeg ser at det går lengre og lengre mellom hvert innlegg. Det er kjempehyggelig at det er så mange som besøker bloggen min til tross for få nye innlegg. Lysten til å blogge har også dessverre blitt litt mindre da bildene jeg laster opp blir så kornete og uklare. Dette er spesielt irriterende ettersom jeg nå har begynt å få til å ta klare og fine bilder med det nye stativet...

Leiligheten er i ferd med å bli klargjort til julen og jeg håper å få knipset litt i helgen (hvis jeg blir ferdig vel og merke). Årets siste ønskeliste publiseres derfor i dag. Ønskeliste for kjøkken og hus/leilighet er allerede lagt ut og i dag er det dags for MIN ønskeliste!

1. Ulltøfler fra Din Sko. 2. Biotherm tørr deodorant. 3. Bodylotion med vaniljelukt fra Boots Apotek. 4. Grey's Anatomy sesong 8. 5. Fotkrem fra Boots Apotek.
 

1. One Tree Hill sesong 5-9. 2. Morgenkåpe fra IKEA. 3. Rosa Lacoste parfyme. 4. Hårprodukt; Matrix curllife-krem. 5. Sanselig jul.

Temaet for min ønskeliste ser jeg blir egenpleie og kos :)

Nå skal jeg gjøre ferdig kveldens siste juleforberedelser og lage meg god kopp med kaffe mocca før jeg lander i sofaen med ullpledd og interiørblader.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.