søndag 4. november 2012

Lapskaus

Det har vært en kjempefin dag her i dag og jeg gikk meg en liten tur for å gå til innkjøp av årets første julemagasin, hihi! Det er ikke til å legge under en stol at jeg elsker julen. Jeg gleder meg alltid like mye og starter tidlig med forberedelsene - litt inspirasjon er dermed nødvendig :) Det har med andre ord vært en skikkelig kosedag i dag også og da passet det perfekt med ordentlig søndagsmiddag. En stor favorittmiddag hos meg er god gammeldags pølselapskaus etter pappas oppskrift.


Og hvorfor ikke dekke et koselig bord når man har litt tid til overs?



Lyngen fikk komme inn og jeg pyntet med kongler - naturtema også denne gangen.




Det er også utrolig hva tøyservietter gjør med stemningen.
 
 
Fiks ferdig lapskaus som bare skal nytes.
 
 
 
 
Nå er det jammen mørkt kl. 16.30 her hos oss og lyset ble dermed så som så da lapskausen var ferdig.
Det er vel bare å venne seg til at det nå blir mørkere og mørkere og mer krevende å ta bilder på ettermiddagen og kvelden...
 
Jeg deltar i Nibs novemberutfordring med det siste bildet. Denne måneden er temaet "kos" - og er det noe jeg kan så er det å kose meg. Jeg elsker kos.
 
 
Ha en fortsatt fin søndagskveld!
 

5 kommentarer:

  1. Lekkert! Rett og slett :)


    Klem!
    marissblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  2. Nam!! dette så helt herlig ut :)
    Flott bidrag :)

    Klem

    SvarSlett
  3. å så herligt!
    nydeligt pyntet!
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Jeg er enig med deg. Et fint dekket bord, middag for to, pølselapskaus med smak av gode minner, og et juleblad som ligger og venter. :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.