mandag 2. desember 2013

Desember

Første desember pleier det å bli jul her i huset, og i år var det intet unntak. 
Mens mannen var på jakt fikk jeg tatt skikkelig husvask og satt frem det meste av julepynten. 
Vi har egentlig ikke så mye pynt, litt på grunn av at det ikke var så god plass i leiligheten vi bodde i før og mye fordi julepynt for meg er svibler, gran, kanel og mandariner. Noen juleputetrekk, stjerner og røde detaljer må jeg allikevel ha vært år.


Jeg syns det er koselig å pynte litt til jul i stua også, men det ender alltid opp med å bli mest "julete" på kjøkkenet. Det er stort sett her jeg er i desember, så da er det ekstra hyggelig å gjøre det litt staselig her. 


 Nå lukter det jul bare jeg åpner døra inn til kjøkkenet om morgenen. En blanding av mandariner, svibler, kanel og gran. Jeg elsker desember.

 
Ønsker alle en riktig fin adventstid!

- Gina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.