tirsdag 11. februar 2014

Bordet med stor B

Jeg har lenge vært forelsket i det skjønne brettbordet på Kremmerhuset. Det har bare aldri blitt med meg hjem på grunn av plassmangel i leiligheten, pluss at jeg ikke greide å rettferdiggjøre å kjøpe et lite sidebord som vi strengt talt ikke har hatt behov for. Så da kan dere tenke dere at hjertet mitt gjorde et lite hopp da jeg oppdaget at bordet - du vet, bordet med stor "B" - var på 70 % avslag.


Jeg kunne ikke la sjansen gå i fra meg og plutselig ble det veldig enkelt å rettferdiggjøre kjøpet;

1. Det var jo tross alt på SALG. 
2. Jeg hadde mer enn god nok plass i bilen. 
3. Jeg hadde jo siklet på det i ganske lenge (ja, år faktisk).
4. Kan aldri mer skylde på plassmangel (i hvertfall ikke de første årene).
5. Jeg hadde tross alt ikke kjøpt bursdagsgave til seg selv enda. 



Foreløbig står det nede i stuen, men man vet jo aldri. Jeg er jo litt ubesluttsom så kanskje jeg lager en liten kaffe - eller testasjon oppe etterhvert. 

Nå er det på tide å krype under pleddet igjen. Jeg har nemlig en date med Harry Hole - jeg får passe på nå som mannen også er hjemme!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Det er så fantastisk å endelig få hjem noe en har ønsket seg lenge! Gratulerer med fangsten :) Her har jeg ikke handlet interiør på år og dag, studentlivet og god økonomi hører ikke sammen. He-he. Kommer sterkere tilbake om 1,5 år *blunk. Håper du får en flott dag! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Enig med deg og Monica! :) Ingenting er så digg som å endelig å få hjem noe man har ønsket seg lenge. :) Og bordet passer jo perfekt inn hos dere. :)

    Fin torsdag til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.