onsdag 26. februar 2014

#Instamoments

I det siste har jeg følt at motivasjonen og inspirasjonen tatt ferie hos meg.  Mange av idèene og planene mine er også av litt større art, og jeg føler at mye av tiden og tankene mine går til planlegging av f.eks. uteområde, lofsstue, møbelsnekring, ferie og skolegang. Interiør- og husmessig er dette ting som det tar tid å bli ferdig med (først må det jo blir vår) og noen ting har vi også bestemt oss for å vente litt med.


I går kom vi hjem fra London og med meg i kofferten har jeg nye idèer og inspirasjon som jeg nesten ikke kan vente med å få satt i gang med. Kanskje blir det noen småprosjekter innimellom de store i løpet av uka. I mellomtiden deler jeg noen av mine siste knips fra Instagram. Det er så enkelt å kunne ta et bilde eller to med mobilen når man ikke har så mye annet på hjertet.


- Gina

3 kommentarer:

  1. Fine instagram-øyeblikk her :-) Og så moro med Londontur! Nå er det evigheter siden jeg var ute å reiste sist. Får reise masse når jeg er ferdig utdannet ;-) Håper du får en flott onsdagskveld. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Hva er instagrammen din?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente :)
      Instagrammen min er ginusd!

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.