fredag 21. februar 2014

Nyvasket hus

I dag var det ikke vikarbehov de to siste timene og jeg tok dermed tidlig vinterferie. Det var herlig å få et par ekstra timer i dagslys til å få unna husvasken. Jeg fikk til og med tid til å gjøre unna litt ekstra på kjøkkenet. Og med gullende rent kjøkken og fremdeles litt dagslys igjen, fikk jeg litt lyst til å dele noen glimt med dere.


Den herlige termokoppen og de morsomme matpakkeposene er på vei ut av skuffer og skap - noen ganger må man bare ha fremme ting som får en til å smile. 


Festlig kjøkkenklut fra TGR fikk også se dagens lys i dag. 



Vi rakk også å kose oss med lasagne og en enkel salat før mannen dro avgårde på konsert. 
Nå skal resten av kvelden bare nytes i sofakroken med en film på tv. 

 
 God helg, og god vinterferie til dere som har det!

- Gina

5 kommentarer:

  1. Koselige bilder av fine ting! Farger gjør oss godt!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Ja dette er smile-ting :D
    Ser mange fine smile-ting i innleggene dine,i herlige farger.
    Liker det sånn jeg også,spesielt denne tiden fremover så skaper fargwklattene vårstemning!
    Den skjønne thermokoppen din får meg nesten til åbegynne å bli kaffedrikker ..... ;)
    Tove :)

    SvarSlett
  3. Så deilig å komme hjem mens det enda er lyst :) Elsker at det går mot vår!
    Og nyvasket hus og vinterferie, det må bare bli bra :)
    Nyt fridagene!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Så fine billeder du viser.
    Dejligt med nyvasket hus til weekenden.
    Ja det bliver lysere og lysere og snart er
    våren her.
    God lørdags aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  5. Herlig med nyvaska hus! Må si det er noen nydelige fargetemaer du bruker, virkelig flott! :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.