søndag 16. februar 2014

Vårfølelse i februar

Forrige uke fikk vi se solen skinne igjennom skylaget ved et par anledninger. Vårfølelsen rakk så vidt å snike seg innpå meg, der jeg trasket over skoleplassen iført fargerike gummistøvler og med sola i ansiktet. Jeg kunne til og med høre snøen smelte, og rakk å lengte etter solbrillene. Nå har solen gjemt seg igjen og vi sitter igjen med bløt snø og regnvær - det spørs om våren lar vente på seg litt til allikevel. Det hjelper imidlertid at det er lengre og lysere dager, så inne begynner det så vidt å gå mot vår.


Trekassa er fylt med oppmuntrende farger og favoritter fra kjøkkenskapene. 




Om en uke trasker jeg rundt i Londons herlige gater - forhåpentligvis i dongrijakke og småsko. Denne jenta er nemlig mer enn klar for vår. Ettersom vi har så mye å ta tak i ute dette året håper vi på finvær og varme tidlig. Garasje, maling av hus og ordne uteområde er noe av det som står på "to do- lista" i vår/sommer.

 Ønsker dere en fin søndag og en riktig fin uke. 

- Gina

2 kommentarer:

  1. Her har også vårfølelsen kommet denne uka :) Vi har sett sola for første gang siden begynnelsen av januar, og masse regnvær har hjulpet godt på snøsmeltinga! Vi skal også gjøre mye på utsiden når våren kommer ordentlig, så vi er litt utålmodige ;)
    Kos deg på tur til London!
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  2. For et vakkert kjøkken du har!!!
    God tur til London :-)
    Trude C.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.