tirsdag 4. desember 2012

Førjulskos...

...på en vanlig tirsdag. 

Jeg begynner på jobb kl. 15.00 og dersom man står opp tidlig rekker man både å trene og å kose seg litt ekstra før jobben. I dag viser gradestokken - 12,5 blå og jeg skulle gjerne forblitt inne resten av dagen med førjulskosen min. Når det er så kaldt ute som i dag er det ingenting jeg savner mer enn en skikkelig god vedovn eller peis. For å skape litt ekstra stemning har jeg derfor hatt på min jalla peisdvd med knitring hele dagen mens vifteovnen har stått på full guffe, haha!

 I dag prøvesmakte jeg sjokoalde på skje også - en smart vertinnegave. 
Jeg fant idèen i et julemagasin og prøvde meg fram litt selv. 
Jeg sier bare namnam!






Nibs utfordring denne måneden er "Jul i vårt hus" og jeg deltar med det øverste bildet.
Kanskje kommer det enda et bidrag før utfordringen avsluttes - her er det nemlig jul i huset i alle rom.
For å se flere flotte bidrag klikk deg inn HER.

Ha en fortsatt fin dag.


6 kommentarer:

  1. Hei
    koselige bilder, ja er også med der, ble att kjökkenbildet kom fram, tenkte ikke mere på det, menmen.
    Flotte koselige bilder har du lagt ut, förjulsstemning.
    Godt med peisekos jag, koser oss her, värt nede i minus 11 her
    klem aina

    SvarSlett
  2. Førjulskos er herlig! Kanskje du kan si hvordan du fikk til sjokolade på skje? :) Så jammen godt ut!!

    SvarSlett
  3. Lekre bilder! :) Og førjulskos er viktig! Likte veldig godt at du hadde cd med peisknitring! ;) Fin tirsdag til deg!

    SvarSlett
  4. Det blir et eget innlegg om vertinnegavene på skje, Ellinor :)

    SvarSlett
  5. utrolig flotte bilder, så utrolig innbydende

    SvarSlett
  6. Herlig kreativt og såå koselig! Håper du har en fin førjulstid! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.