fredag 14. desember 2012

Vinterfresht

I går hadde vi noen venner på besøk og vi spiste lussekatter og koste oss, og i dag hadde vi et vennepar på besøk for ost og kjeks. Bildene fra gårsdagen ligger fremdeles og venter på å bli overført fra kameraet, og i kveld ble det ikke knipset noen, så i dag blir det rett og slett noen bilder fra bokhylla i stuekroken. 

Bokhylla får seg stadig et løft og nå er den vinterfresh. 

Hjorten er egentlig en gaveeske fra Åhlèns, men jeg syns den var så stilig at den har flyttet inn i hylla.


Ny sparebøsse har vi også fått -nå er det bare å spare til noe spesielt. Kanskje en liten reise?



Snart må jeg også finne et nytt sted til bladene mine. Det begynner å bli fullt i hylla og i år har jeg jo tatt helt av når det gjelder innkjøp av julemagasiner, haha... Men de kommer jo til nytte også neste år?!


Nytt skilt har det også blitt - en liten førjulsgave til oss selv må til.


Noen julekuler har også fått komme frem - et sølvegg i gangen og noen kuler med snøkrystaller på skjenken.


Sølv og hvitt er jo vinterfresht!!

I morgen har jeg en etterlengtet fridag og vi venter ukas siste middagsgjester. Det blir såå koselig!





1 kommentar:

  1. Herlige bilder! Jeg fikk skikkelig vinterstemning med den hjorten! :) Og ja, juleblader får en aldri nok av, og de brukes igjen hvert år! ;)
    Fin søndag til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.