mandag 24. desember 2012

Sugar, spice and all things nice

Endelig kom julestemningen hos meg også. Riktignok måtte jeg komme hjem til a mor først og deilig var det! Her daler snøen ned og ligger lett på bakken, levende lys møtte oss da vi kom i natt og for ikke å snakke om alle juleluktene som møtte oss da vi åpnet døra. 

Både mor, bror og jeg labber fremdeles rundt i pysjen. Når jeg kommer hjem blir jeg nok litt barn igjen, jeg ligger på sofaen eller gamlesenga og ser på tv, film og blogger, mens mor styrer med mat, borddekking og det som skal ordnes til jul! I løpet julen kommer det nok noen bilder fra mammas julepyntede hjem, men akkurat i dag skal jeg bare kose meg og ligge med beina høyt og spise deilig mat. 

Hjemme i Trondheim har jeg funnet en plass til dette søte skiltet og det passer jo på en dag som denne.


Her skal det iallfall fråtses i sugar, spice and all things nice i dag :)


Noen søtsaker startet jeg visst med allerede igår, upsi!


Det var lite julestemning over disse bildene, så jeg avslutter med reprise fra luciakosen - dette gav meg virkelig stemning. 



Med ønske om en riktig god jul!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.