lørdag 1. desember 2012

Månedens beste

Jeg har en følelse av at "månedens beste"- innleggene har nesten gått på repeat denne høsten, foruten bildene vel og merke. Nå sier jeg bare;

1.desember. Allerede. Puh.



Det første bildet var mitt bidrag i Nibs konkurranse med temaet "Kos".
Det andre bildet ble knipset av en lat søndagslunsj i november.
Det tredje bildet er fra mammas sofakrok.

Valgene ble enkle - ulike vinkler på alle bildene og de representerer det jeg elsket denne måneden (og helt sikkert neste). Ullpledd, te, lyslykter, scones, kaffe mocca, sypress, saueskinn og dyremotiver. 
Elsker også bildet mamma har over sofaen - hvorfor iallverden kuppet ikke jeg også ett av de?

 Nå gjenstår det noen timer med jobbing før kveldens julebord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.