søndag 2. desember 2012

Søndagskos

Dagen i dag har fløyet avgårde (det har kanskje noe med at vi sov ganske lenge i dag også da...) og jeg har knipset mange bilder av vårt julehjem. Hos oss hopper vi nemlig over adventspyntingen og det blir julestemning med en gang. På fredag var leiligheten ferdig julepyntet og til og med soverommet har fått noen julete innslag - bilder kommer i løpet av uken. 

Vi har også bakt pepperkaker sammen i dag og smeltet sammen noe deilig som er flotte som vertinnegaver. De skal testes til Farmen så dommen får komme senere. 


Vi jukser litt og kjøper ferdig pepperkakedeig fra Ikea. Den er så god å jobbe med og smaker himmelsk!
Faktisk så himmelsk at over halvparten av den ene boksen var borte da vi skulle begynne med bakingen *kremt*.
Slik går det da man kjøper deigen leeeeenge før baketid sier nå jeg.



I år blir det hjerter i tre størrelser, snøfnugg, griser og elger hos oss. 



Nå skal jeg krype opp i kosekroken i sofaen og finne frem enda et julemagasin - det er innkjøpt så mange blader i år at det tar lang tid å komme igjennom bunken. Jeg har også tatt frem noen av fjorårets - det er jo så mange flotte ideèer og mye inspirasjon å hente der. 


1 kommentar:

  1. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Herlig å bake!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.