mandag 16. desember 2013

Christmas - I'm in love

Fire dager igjen til juleferie, og det blir fire koselige dager sammen med ungdommene. 
Vi skal blant annet se film og spise både julemiddag og julefrokost. 

I helgen kom endelig julestemningen hos meg, sammen med masse snø (som for øvrig har regnet bort i dag).
Juleverksted hos mamma, innpakking av julegaver, baking og på toppen av det hele tok mannen og jeg helt av på Plantasjen i går. Så nå har vi kjøpt inn både julekuler, fakler, julenek og juletre. Så nå blir'e jul!


Julekoppene har vært fremme en stund, og nå jakter jeg på flere julekopper fra Green gate. De har visst sluttet å produsere akkurat dette mønsteret...
 

Christmas - I'm in love.
 Nå får jeg komme meg tilbake til kjøkkenbordet og pakke inn resten av gavene. 
Fin mandag til deg!

- Gina

Det er fremdeles ikke for sent å stemme i BoligPluss-utfordringen. 
Du kan stemme HER.  

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder!! :) Ja, de koppene er superfine! :) Men mener jeg har sett de i butikk for ikke så lenge siden, Skal sjekke opp neste gang jeg er der. :)
    Fin tirsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Det var en koselig liten julesamling i esken der :)
    Når det ikke er så mye steming ute, er det godt vi kan lage det fint og julete inne i stedet!
    Juleklem fra Ingrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.