tirsdag 10. desember 2013

Naturinspirert soverom

Nå begynner endelig soverommet å bli helt ferdig. Lenge var det nemlig kun senga som var på plass - vi slet med å finne ut hvordan vi ville ha det der, og å finne de "riktige" møblene. Litt etter litt kom både nattbord, lamper og bilder på plass. Og nå er til og med julesengsettet kommet på!



Vi har valgt å ha beiset panel på den ene soveromsveggen som kontrast mot alt det hvite.
Det er den sammen panelen som vi har i gangen og på lilledoen nede. 



Knaggrekken som henger på veggen har vi laget selv. Enkelt som bare det; jeg fant en ferdig "skrelt" pinne som mannen borret hull i og skrudde fast knotter. Så festet jeg en tråd i hver ende, og vips så hadde jeg en knaggrekke som passet perfekt inn på soverommet.
Er ikke disse ugleknottene de skjønneste?

Nå er det fyr i begge peisene og vi har endelig fått tv, så nå er tid for litt sofakos. 
 Håper kvelden din blir fin!

- Gina 

6 kommentarer:

  1. Så stilig vegg! Ble veldig fint der, likte godt julesengetøyet ditt :)

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert soverom! LIKER LIKER!

    Mitt svar på din kommentar i innlegget mitt ”VENNER?!” (jeg vet, jeg ligger sånn ca 14 dager etter på kommenteringen, men bedre sent enn aldri eller hva?! *fnis*): Takk for at du delte din historie, du er ganske tøff du også :)
    klem

    SvarSlett
  3. Åååååå så utrulig flott soverom.likte alt og så fint med det røde sengetøyet,her hadde eg trivst:)håper du koser deg med juleforberedelsene:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Elsker stilen din!! Og de små innslaga av farge, helt perfekt! ♥

    SvarSlett
  5. Så lekkert!! :) Soverommet vårt er langt ifra ferdig, som du sier, det tar litt tid å finne ut hva man vil ha der. Ønsker deg en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  6. Helt perfekt! Likte d kjempegodt - flink du er :) god jul til deg!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.