lørdag 14. desember 2013

Juleverksted hos mamma

I dag var vi invitert på juleverksted hos mamma og det var kjempehyggelig.
Vi hadde besøk av tanter, søskenbarn og besteforeldre. Det ble servert hjemmelaget eplegløgg, lussekatter og kryddermuffins før vi satte i gang med arbeidet. Marsipan- og karamellaging, fuglemat og tennbrikketter. 

Jeg prøvde å knipse noen bilder underveis, men med seks voksne (+ to kaffedrikkende besteforeldre), to hunder og syv barn og ungdommer på kjøkkenet var det ikke akkurat optimalt for å ta ordentlige bilder. 
 Dessuten var jeg så opptatt med skravling, gløggdrikking og arbeid at jeg helt glemte å knipse. 
Men noen ble det;




Mamma har som vanlig ordnet det koselig til jul, og i dag kom julestemningen. Det snødde tett i tett, julemusikk og herlig tid med familien :)


Vi hadde også besøk av to hunder. De hadde hver sin skjønneste Mariusgenser, og jeg har allerede lagt inn en bestilling på en til meg hos bestemor. 

Alt i alt, en herlig dag. 
Håper deres har vært like fin. 

- Gina

4 kommentarer:

  1. Å DETTE HØRTES KOELIGT
    UT
    FLOTTE BILDER
    HER ER DET BARE REGN...
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så utrulig koselig det Høyrtes ut:)kjekkt å gjere slik ilag!
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Det er så koslig med juleverksted! :) lekre bilder fra et julepyntet hjem. :) og hunden med mariusgenseren var bare supersøt! ;)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Elsker bloggen din, Gina! Popper innom flere ganger i uka. Du er saa flink!
    Haaper alt er bra med deg i forjulstiden? Onsker deg en riktig god jul!
    Glad i deg, Gina!
    Love Maren

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.