torsdag 26. desember 2013

Jul på kjøkkenet

Nå har familien reist tilbake til vestlandet og vi har huset for oss selv igjen- det ble plutselig veldig stille her. 
Nå skal det fyres, pysjes og krype opp i sofaen med bare kos. 

 
I dag kommer det noen bilder fra kjøkkenet - det er her det er mest jul og det er her jeg har vært mest i jula. Vi har tent levende lys konstant i jula og noe sier meg at det blir mer stearinlys på kjøkkenet også i kveld. 





Små grantrær, lys og stjerner finnes i hele huset. 



Etter at vi flyttet inn i nytt hus er vi nesten blitt allergiske mot hull i veggen (mye på grunn av at jeg fort ombestemmer meg da vi har fått ting opp på veggen), men nå har jeg funnet et greit alternativ. Jeg bruker tape til å henge opp bilder. På kjøkkenet har jeg klippet ut stjerner som får henge på veggen i jula.

Fin 2.juledag til dere!

-Gina

1 kommentar:

  1. Dere har fått det så fint :)

    Håper dere nyter fine dager. Fortsatt god jul til deg :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.