mandag 27. januar 2014

Vinterhvitt

De siste dagene har snøen virkelig lavet ned, og da jeg kom hjem fra jobben i dag vasset jeg med snøen nesten oppunder knærne. Vinterstemningen lot virkelig vente på seg denne sesongen, men når snøen først kom så kom den i store mengder. Jeg for min del klarer meg helt fint uten snø - da den ikke kom til jul kan det egentlig være det samme. 

Det positive med snøen er jo at det blir mye lysere inne. Men det kan jo også ha en sammenheng med at det begynner å bli lysere og lengre dager. Uansett, jeg har latt meg inspirere av været i helgen og resultatet ble vinterstemning på stuebordet. 


Kanelstenger og granbar har blitt erstattet med mintfarget fyrstikkeske og hvite lys. 

I dag fikk jeg endelig hentemelding fra posten om at puffen jeg har bestilt har kommet. Jeg håper å få begynt på det nye prosjektet til helgen. Prosjekt "kosekrok på kjøkkenet" står for tur. I morgen må jeg nok på en liten runde for å få tak i det siste jeg mangler. 

Ha en fin kveld!
- Gina 

1 kommentar:

  1. heldigvis ikkje snø her...
    herlige vinter bilder hos deg
    søte Gina
    klem ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.