lørdag 4. januar 2014

Peiskos på kjøkkenet

I morgentimene i dag hadde jeg fremdeles et lite håp om at mannen skulle komme tidlig hjem fra jakt slik at vi kunne dra på en liten luftetur til Oslo. Etterhvert som morgentimene ble til formiddagstimer skjønte jeg at det ikke ble noen Oslotur denne helga, og jeg har dermed rigget meg til på kjøkkenet i dag. 
-Did I say how much I love this room?


Stua er koselig den også, men du verden så herlig det er å lene seg tilbake i kurvstolen og fyre i ovnen på kjøkkenet en gang i blant. Jeg har dermed flyttet bloggestedet mitt til kjøkkenbordet på ubestemt tid.
 

I mens jeg sitter her og nyter kjøkkenet - ja for det er faktisk akkurat det jeg gjør, nyter det (fremdeles i pysjen) - bobler det selvsagt over av idèer. Kanskje det var like greit at Osloturen ble utsatt til neste helg?
Snart kommer det et innlegg om min topp fem kjøkkenfavoritter. 
 Ha en fortsatt fin lørdag!

- Gina

4 kommentarer:

  1. Her var det høy kosefaktor :)
    Nyt resten av helga!
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  2. så deilig å en liten peis på kjøkkenet, skulle ønske vi hadde hatt muligheten til det. Fikk lyst til å fyre i ovnen her hjemme i stuen nå, skikkelig koselig hos deg.

    SvarSlett
  3. Det hørtes skikkelig kos ut! Peis på kjøkkenet er så fint - kan kose seg litt ekstra lenge med matlagingen da ;) og ikke minst nyte den rundt kjøkkenbordet! :)

    Ha ei god helg :)

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at dette er favorittplassen - her oser det av kos:)

    Ha en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.