mandag 7. april 2014

Foto i interiøret

I april vil NIB-jentene gjerne se hvordan vi innreder med foto. Jeg er glad i å ta bilder og sikrer gjerne de små hverdagsøyblikkene på enten kameraet eller telefonen. Etter at vi flyttet inn er det ikke alt som er kommet på veggene enda, men jeg har begynt på en bildevegg over den ene sofaen i stua. Jeg er ikke så kreativ av meg på akkurat slike ting, men for meg er det viktigste å ha noen øyeblikk fremme slik at man kan se hvem som faktisk bor her og hva vi har opplevd sammen.

 
Veggen er en fin blanding av skilt, print, personlige bilder og en DIY fra bryllupet. 


Kjærlighet-bildet var en bryllupsgave jeg lagde til mannen, sauen har jeg googlet og printet ut, mens resten er en blanding av skilt, bryllupsbilder og små øyeblikk fra våre siste år sammen.


Skaprammen fra Kremmerhuset har jeg blitt kjempeglad i ettersom det er så lett å bytte ut bildene i den. Jeg har redigert bildene slik at de ser gamle ut, og på den måten passer de sammen med rammen. Inni denne vil det alltid være plass til mange minner og de vi er glade i. 

Jeg har sett at det er flere morsomme apper for fremkalling av Instagrambilder. Ettersom jeg i det siste har blitt en ivrig "instagrammer" håper jeg at flere øyeblikk vil finne veien opp på veggene etterhvert. Jeg ser blant annet for meg klesinspirasjon i walk-in og matbilder på kjøkkenet.

- Gina

1 kommentar:

  1. Jeg ble også bitt av denne instagram-printeren - synes det er en nydelig måte å visefrem bilder på! Jeg er nemlig ikke så flink på å gjøre det fint med foto, og da unngår jeg det for det meste. Men nå skal det bli andre boller ;-) Koselig minnevegg du har her, synes igrunnen den sauen var utrolig kul. Hihi. Lykke til! Håper tirsdagen din blir fin. Klem Monica.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.