mandag 21. april 2014

Godt lag

Siste dagen av påskeferien i dag og vi har jobbet ute i sola hele dagen. Jeg smurte meg inn med sololje og vrengte av meg superundertøyet - i dag har det vært skikkelig sommervær! Heldigvis har det blitt tid til å være sammen med venner i påsken, til tross for at vi har gått løs på å male huset.


Vi har kost oss med lange middager, blitt fine på vin og kvalme på kaker.


I påsken er to ting som er gule hos oss. Det er de obligatoriske påskeliljene og serviettene - tradisjonen tro.


Nå pakkes påska (altså, påskeliljene går i søpla) bort, og jeg er klar for å ta fatt på de siste ukene før ferien. Måtte været bli like herlig som det har vært den siste uka, for i morgen har jeg planer om å ta fram lette og sommerlige ballerinasko og dongerijakke. 

- Gina

2 kommentarer:

  1. Så utrulig herlig med sånnt et flott vær:)ser ut som eg må få kjøpt meg shorts men veit ikkje om eg vil visa dei kvite beina Hihi...
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ja, håper virkelig at sommerværet fortsette! Var så fint å gå i ballerinasko til jobb i dag kl 07 uten sokker!:) ha en fin uke!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.