torsdag 3. april 2014

Ny kopp

Koppforbudet er opphevet og det er fritt frem for å kjøpe nye. Mannen har vel funnet ut at siden det ikke er en Indiska butikk i nærheten lenger, så kommer jeg uansett ikke til å komme drassende med nye kopper så veldig ofte. Det er mange som står på ønskelista, men da jeg var i Trondheim sist klarte jeg ikke å gå i fra disse - selvfølgelig skulle de bli med hjem.


Favorittfargene mine, og et ekstra pluss for mønsteret.


Koppene passer perfekt til søndagslunsjen - ikke for store og ikke for små.



Tenk, nå er det snart helg allerede. Den er mer etterlengtet enn du aner. 
Jeg håper mannen og jeg kommer godt i gang med det småtteriet som står igjen i huset, og samtidig rekke å ha litt kvalitetstid med hverandre. 

- Gina

3 kommentarer:

  1. Hehe, som å høre min mann! ;) Nydelig kopp og nydelige bilder! :)
    Håper helgen blir fin!
    klem

    SvarSlett
  2. Hihi ja kan jo få nok kopper men alltid fristende med nytt:)
    God helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei du :o) Så flotte de koppene var, skjønner godt at de ikke kunne stå igjen i butikken :o) Herlige bilder! Ha en strålende helg! Klem fra Nina

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.