torsdag 24. april 2014

#Instamoments

De siste ukene har været vært strålende og vi har vært mye ute og på farten. 
Jeg føler dermed at huset har blitt litt forsømt innvendig - det skal bli deilig med helgevask i morgen. Det trengs virkelig. Vi har stått på som noen helter for å få huset hvitt på utsiden, og i dag tok vi det siste strøket med malerkosten. DEN følelsen. Dere skal selvsagt få se bilder etterhvert, men først må jeg få ting litt på stell inne. Jeg har ikke fått brukt kameraet så mye som jeg hadde håpet i påsken, men mobilen er alltid med så her kommer en liten bildekollasje fra påskeferien. 

Nå gleder jeg meg veldig til vi får kjøpt utemøbler og kan kose oss ute i sola. Kanskje det blir en aldri så liten utflukt i helga? *kremt*

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.