mandag 28. april 2014

Uteliv

Endelig har det blitt vårklart ved inngangen. På den lille plattingen er det utmerket å ha et lite kafèsett - det er kort vei fra kjøkkenet og her har vi sola om morgenen. Huset er endelig ferdigmalt og jeg følte virkelig det var på tide å få litt orden ved inngangspartiet. 


Vi mangler riktignok å beise plattingen, men forhåpentligvis blir det ikke lenge til. Vi kjøpte beis i dag og jeg er veldig spent på fargen, så jeg svinger meg nok med kosten rett etter vi har planert med jord rundt huset.



Lavendel MÅ jeg har på våren/sommeren - ikke bare er de fine å se på, men de lukter himmelsk i tillegg.


På sikt ønsker jeg meg en slags levegg/rekkverk der gardinen henger, jeg syns det ble fint å dele av litt. Mannen sa derimot strengt og tydelig NEI til å ha gardin her, så den måtte jeg fint ta ned igjen. Så nå ser det egentlig slik ut her;


Personlig syns jeg det ble veldig åpent, men det blir kanskje bedre når vi får sådd plen og det blir grønt på utsiden av plattingen. 
Det er mye planlegging som foregår om dagen. Mannen er i full sving med å lage spisebord som skal stå på framsiden, mens jeg dagdrømmer om både daybed og solsenger. Ettersom det er uteområde som står på timeplanen vår i vår/sommer håper jeg at det blir litt mer av slike innlegg fremover. 
Fin ukesstart til dere!

- Gina

3 kommentarer:

  1. GREAT COLOURS, LOVE IT ! HUG, BARBARA

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg i skikkelig vårstemning. Burde kanskje gjort litt mer utenfor selv også. Skikkelig fine bilder. Ha en superfin vårdag!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder og for en herlig dekorert uteområde! Friske og sommerlige farger! :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.