tirsdag 8. april 2014

Trender 2014

NIB gir oss, i samarbeid med DESIGNEVENT i Trondheim, en ekstra utfordring denne måneden - "Tolk trendene 2014". Det å tolke trender syns jeg er vanskelig, ettersom det i de siste årene har blitt veldig populært med ting jeg aldri trodde kom til å se dagens lys igjen. En ting har jeg lært de siste årene, og det er at man aldri skal si aldri!


Personlig trenger jeg ganske lang tid å bli vant til de nyeste trendene så jeg tar en sjangs på at noe av det gamle fremdeles kommer til å være in i 2014. Et nytt teppe har derfor funnet veien til lesekroken på kjøkkenet vårt.


2014
Kontraster
Naturlige elementer
Pastell
Treverk
Personlighet
Tekstiler
Gjenbruk


 Hos oss er det en blanding av grafisk, landlig, industrielt, rustikt, nytt og gammelt. Vi er glad i treverk, pasteller, naturlige innslag, kopper og masse tekstiler - det er oss. Her møtes både nordisk og indisk stil, og det er akkurat slik vi liker det - et sted midt i mellom alle de spesifikke trendene. Til tross for at jeg trenger en del tid på å bli kjent med nye trender, henger jeg meg som regel på etterhvert. Men jeg følger den sjelden slavisk - vårt hjem vil aldri bli helt grafisk, minimalistisk eller shabby chic.

Nå er det på med lesebrillene i en times tid før jeg er mer enn klar nok for Grey's Anatomy. 

- Gina

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og tolking av årets trender. :) Elsker det skapet deres. :)
    Fin onsdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Fiiint! Jeg liker trenden din, og jeg elsker sammensetningen. Huset deres er blitt et paradis! Gjennomført og flott, koselig og lunt. Jeg stemte og stemte på deg i soveromskonkurransen hos NIB og synes fremdeles du burde vunnet. For et fantastisk soverom. Jeg tenker dere sover godt der.

    katrine_kl heter jeg på instagram. Finn meg, så finner jeg deg. Glede. :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.