søndag 20. april 2014

Walk-in

Denne påsken bestemte vi oss for å være hjemme og ordne med litt småtteri som vi ikke har fått somlet oss til å gjøre noe med enda. Vi har endelig begynt å ta tak i det som gjenstår på badet og jeg ser frem til at ting blir helt ferdige der. Vi har også fått på plass potteskapet og hengt opp det som skal henges opp i walk-in.


Potteskapet har fått seg et par strøk med ny interiørbeis, de gamle beina er fjernet og det har fått nye knotter. Skapet var opprinnelig et gulnet vanlig treskap med runde bein, men det ble noe helt annet etter at jeg fikk pusset det opp. Jeg vurderer å sette på tynne stålbein etterhvert, men jeg får se. 



Flodhesten har endelig funnet veien fra krakken og opp på veggen - her har den fått ansvar for "huskelisten" for 2014.


Hvis vi ser bort i fra at vi mangler lampe i taket og at jeg veldig gjerne vil ha to ekstra speildører i garderoben, er den så og si ferdig (eller... blir man noensinne ferdig?).

 
Etter en lang dag med maling kjenner jeg at jeg er skikkelig sliten og klar for en tekopp og litt sofakos. 

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.