mandag 3. september 2012

Bryllup: Bordet

Da vi giftet oss var det 82 gjester til bords, og vi valgte å dekke et hovedbord med fire armer.
Jeg kjøpte metevis med elfenbenfarget nervøs fløyel hos Stoff og Stil, og vi rullet bare duken over bordene og klippet den i passe lengde. Genialt at den ikke trenger å sys om til en duk eller strykes til senere anledninger.


Vi valgte ellers veldig enkel bordpynt, noe som viste seg å være ganske lurt da det ble litt trangt om plassen på bordene. Vi kjøpte små diamanthjerter via eBay og strødde disse utover bordet. Innimellom kuvertene lagde vi små lyslykter av telysglass innpakket i bakepapir med sløyfe og  telyslykter med rosetopper i.





På hovedbordet var det i tillegg to store buketter med hvite roser, og to større lykter med kubbelys i.


Dette ble faktisk mer enn nok bordpynt da hver enkelt kuvert hadde en liten gave med bordkort på. Også denne var innbundet med samme type bånd som vi brukte i resten av bryllupet.
Inni gavene var det minimarshmallows og en hjertesjokolade innpakket i sølvpapir.
Bordkortene er etiketter pyntet med sølvhjerter - begge kjøpt på Panduro Hobby.
Invitasjonene var i samme farge og hadde de samme hjertene på.

Serviettene er fra Kremmerhuset med påskriften "Alone we can do så little, together we can do so much".
Hovedbordet.
- og ja, jeg forsøkte å snakke meg til hvite trekk på stolene, men det syns alle var altfor mye jobb pga. armlenene, haha :P
 
 
Alle bildene er tatt av mannens kusine eller ei venninne av meg.
 
 
Håper alle sammen har hatt en fin ukesstart!
 

2 kommentarer:

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.