torsdag 6. september 2012

"Me-time"

I dag sendte jeg mannen avgårde på hjortejakt og jeg må si at det er et sikkert høsttegn.
Mannen elsker å jakte og ser frem til høstmånedene hele sommeren. Jeg syns jo det er veldig hyggelig å ha mannen hjemme, men det er ikke til å legge skjul på at det er litt stas å være alene en gang i blant også. I helgen kommer blant annet jentene og vi skal ha skikkelig overnattingsfest med pysjamas - som jeg gleder meg!
 
 
I mellomtiden koser jeg meg med levende lys, pledd, blogging og den obligatoriske teen.
Ikke nok med det, men Bolig Drøm befant seg på kjøkkenbenken da jeg kom hjem fra jobb, og det var utrolig nok igjen to trekanter med toblerone etter Sverigeturen i sommer.
Her snakker vi K.O.S.






Toblerone med et hint av honning = honning i teen - det var slett ingen dårlig kombinasjon!
 
Jeg har også igjen bare en av disse koppene. Jeg oppdaget nemlig at den ene jeg kjøpte hadde sprukket langs hele kanten. All teen rant dermed sakte, men sikkert ut :/ Men den kan iallfall pynte litt på benken selv om den ikke kan brukes. Litt trist var det nå allikevel...
 
 
 
 
 
 
Jeg har begynt å leke litt med borddekkingsplanene for helgen, dermed er den tørkede lavendelen tatt frem for inspirasjon.
 
Håper dere har en finfin torsdagskveld!
 
 
Det øvserste bildet er mitt andre bidra i denne månedens Nib-utfordring. Jeg elsker nemlig å invitere gode venner hjem - enten det er en uformell kveld med te og joggebukse eller middag med vin.

2 kommentarer:

  1. Hei *smile*
    Takk for kosleig kommentar på mitt Nib bidrag. Du er fab!

    Så deilig med jentehelg :)

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett
  2. Åh, pysjkveld er jo så innmari undervurdert!! :) Kos deg hjemme alene, bruk de til noe som gjør deg glad! Det er sunt å kjenne litt på savnet også - men bare litt;) God helg! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.