torsdag 20. september 2012

♥ Ludvig og Odin

Sakte men sikkert begynner det å bli høst i heimen. Jeg greier bare ikke helt å bestemme for hvilke høstlige farger som skal gå igjen dette året... Jeg prøver meg litt fram, men en ting er iallfall sikkert, og det er at kroken (eller veggen om du vil) med gyngestolen skal forbli slik den er nå.


Rosafargen på puten er akkurat passe mørk til at den passer her utover høsten, mens det sukkersøte rosa pleddet er byttet ut med et ordentlig ullpledd. Vi fikk det i bryllupsgave en en god venn som vet akkurat hva jeg liker (uten selv å vite det, haha). Pleddet heter Ludvig, og er mørkegrått på den ene siden, og hvitt på den andre. Det er rett og slett kjempeskjønt med motiv og signatur av Flåklypa-Ludvig.

 Pleddet er i 100 % ull, noe som kommer meg til gode utover vinteren.
Jeg bruker nemlig gjerne både ett og to pledd over meg, og et saueskinn under meg når jeg inntar sofakroken i vintermånedene.


Hyllen ved navn Odin er plassert over gyngestolen. Vi har hatt den en stund, men noen forandringer må til nå mot høsten. Jeg elsker den bøant annet fordi man kan oppbevare små hobbyting i skuffene.

 Noen støvsamlende småting er byttet ut med denne lotuslykten.
Fargen er kanskje litt før lys til høsten, men det gjør ikke noe ettersom den er så dus og matcher puta i stolen perfekt!







Nå skal jeg lage meg en stor kopp te og finne fram skoleboller til mannen og meg.
Ha en fortsatt fin kveld.

2 kommentarer:

  1. åå, har du den hylla : )) den er SÅ FIN!

    Skikkelig fint i kroken din : ) og rosafargen er definitivt ikke for lys for høsten! Passer fint, synes jeg : ))

    Håper du har en fin torsdag : ) Klem.

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Koselig du har fått det i kroken og den rosa puten er bare prikken over i'en! LOVE!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.