søndag 9. september 2012

Krakk og nye vinnere

Tusen takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg - det er så koselig!
Jeg likte veldig godt å ha krakken i gangen, men den har nok fått fast plass i stuen nå.
Den var litt for mye i veien i gangen. I tillegg har jeg holdt på å bli sprø av det lille bordet som stod ved siden av tvbenken før. Vi måtte nemlig ha noe der for å sette dvdspilleren i, men jeg føler at det har aldri passet inn med et bord der. Ting som dvdspiller og hjemmekinoanlegg er jo ikke akkurat verdens fineste dekorasjon, men jeg har nå funnet ut at det faktisk er umulig å skjule/style det på noe vis (iallfall slike vi bor nå).
Det var jo ikke akkurat optimalt å ha spilleren under krakken, men planen er å kjøpe en dekkebrikke i tre som kan ligge over slik at den synes litt mindre. Nå når bordet er byttet ut med krakken ble det litt mer luftig på veggen også - det liker vi.


I begynnelsen syns jeg dette så helt rart ut, men nå er jeg blitt vant til det og det funker bra.
Får jeg til å skjule spilleren enda mer på et vis er jo det toppen.

Til tross for lite gulvplass på gangen kan det jo hende at jeg kjøper enda en krakk som kan stå i gangen med en kurv med votter og skjerf :) Jeg har jo blitt så glad i den allerede!


Nye vinnere av give away er trukket, da de første verken hadde lagt igjen kontaktinformasjon eller har meldt seg. Vinneren av kokeboken "Sommer" ble Katrine som trakk lodd nummer 38. Og vinneren av kosepakken ble Moncia bloggen I min lille verden, som trakk lodd nummer 24.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.