fredag 7. september 2012

Kjærlighetslist

En bryllupsgave som fikk bli med nordover var kjærlighetsskiltet som jeg har ønsket meg i en evighet. Jeg nemlig så heldig å ha gode, gode venner som vet akkurat hva jeg liker.


Bildelisten ved siden av tven ser nå slik ut.


 
 
Oppskrift på kjærlighet, og innrammet kvistehjerte.
Under bildelisten henger det skjønne skapet fra Kremmerhuset. Det har jeg fylt med bilder av oss - vi har nesten en egen kjærlighetsvegg!!
 

Jeg syns jo det var litt stas at vi kunne ha med noen bryllupsminner nordover.
Og over helgen kommer enda en av gavene, nemlig Ludvigpleddet.
 

2 kommentarer:

  1. Så koselig! man må jo huske på kjærligheten ;)
    Du er så flink!

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så søtt, viktig å holde kjærligheten varm, vet du ;D
    Fortsatt fin helg =)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.