onsdag 5. september 2012

Bryllup: Detaljer

For et par dager siden viste jeg detaljer fra borddekkingen i bryllupet.
I dag står kjoledetaljer, brudebukett og kakebord for tur.

Noen av bildene ble tatt sent på kvelden, og har dermed litt dårlig bildekvalitet, beklager dette.
 

Foto: Tuva Kleven
 
Blomster i lik farge som alle båndene vi brukte rundt lyslykter, hefter og vaser m.m.
Rosene heter "Memory Lane", og har selvsagt blitt min nye favoritt.
 
Mamma lagde bryllupskaken, og hun lagde rundt 200 marsipanroser i ulike nyanser fra lyserosa til mørkelilla.
Det måtte selvsagt være mange roser på kaken, og fargene var midt i blinken til fargetemaet.
 
 
Ei god venninne av meg bakte cupcakes. De var egentlig mye mer rosa enn dette, men bildet var så gult at jeg måtte redigere det slik at det ble mest mulig lik den opprinnelige fargen.
Muffinsformer og hvitt omslag til å ha rundt er kjøpt på eBay.
Cupcaksene er pyntet med samme strø som vi brukte på marshmallowsene, og hvite kuler.
 
Jeg elsket brudebuketten min, og selvsagt også kjolen.
Men den jeg elsker aller mest er selvsagt min kjære mann.
 
 
Tusen takk til alle som var med og gjorde denne dagen så flott for oss.
Jeg setter sååå stor pris på hver og en av dere, alle bidro på hver sin måte bare ved å være der.
 
Tusen takk.
 
Foruten det øverste bildet er alle bildene tatt av venninnen min eller kusina til mannen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.